کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات مشاور ابزار به دقت مطالعه بفرمایید.
ورود کاربران به وبسایت مشاور ابزار هنگام استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط مشاور ابزار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات مشاور ابزار است.توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان نیز به معنی پذیرفتن کامل کلیه قوانین و شرایط مشاور ابزار از سوی کاربر ( مشتری ) می باشد.
قوانین عمومی
کلیه اصول و قوانین و رویه های مشاور ابزار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورت تغییر یا اضافه شدن رویه ها و قوانین مندرج در این صفحه ، تغییرات در همین صفحه نشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت moshaverabzar.com به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف کاربر یا مشتری
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مشاور ابزار اقدام می کند.
روز و ساعات کاری مجموعه
-روز کاری در مجموعه مشاور ابزار به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات رسمی و عمومی ایران است و کلیه ی سفارش های ثبت شده در طول روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و آماده برای ارسال میشوند.
 -ساعات کاری و پاسخگویی در روز های شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17 و روز پنج شنبه 9 تا 13 می باشد.
ثبت ، پردازش و ارسال سفارشات
-مشاور ابزار به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.
-مشاور ابزار همواره در ارسال ، پردازش و تحویل کلیه ی سفارش های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را انجم میدهد.با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در مشاور ابزار به پایان برسد یا اشتباهی در قیمت گذاری محصول صورت گرفته باشد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ،حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مشاور ابزار محفوظ است و مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری جایگزین کند.
-در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی یا قیمت گذاری محصول یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداختی طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری ( حساب مطابق با مشخصات صاحب سفارش ) که از سوی مشتری اعلام گردیده است واریز خواهد شد.
هزینه ارسال
-هزینه ارسال کلیه سفارشات در فروشگاه مشاور ابزار به عهده خریدار میباشد که طبق مسافت محاسبه میشوند.حق انتخاب استفاده از هر یک از ناوگان های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران (پست جمهوری اسلامی ایران ، تیپاکس و باربری های مجاز) برای همه ی سفارشات برای مشاور ابزار محفوظ است.
-هزینه ارسال تمامی سفارشات بر عهده مشتری عزیز میباشد به همین منظور سفارشات تهران با توجه به مسیر مورد نظر کرایه آن نیز متغییر میباشد و ارسال های شهرستان نیز که از طریق پست جمهوری اسلامی ارسال میشوند مبلغ متغیر نسبت به مسافت و نوع جنس به جمع فاکتور اضافه میگردد.سفارش های شهرستان که به درخواست مشتری یا تشخیص کارشناسان مشاور ابزار از طریق تیپاکس یا باربری ارسال میشوند کرایه ارسال به صورت کامل با تعرفه های رسمی بر عهده مشتری میباشد.
سرویس مهلت تست 7 روزه مشاور ابزار و رویه های بازگشت کالا
-در راستای حمایت از مصرف کننده مشاور ابزار برای تمامی ابزار آلات و کالاهای ارسالی خود ( به جز دسته بندی های خاص اعلام شده ) 7 روز مهلت تست قرار داده است. در این هفت روز خریدار (کاربر) سلامت فیزیکی و فنی دستگاه را بدون به کار زدن محصول ( نداشتن علائم استفاده ) و بدون تغییر در بسته بندی ( برای مثال چسباندن چسب روی کارتن مادر و اصلی دستگاه یا پاره کردن آن ) میسنجد و در صورت هر گونه ایراد و مشکل حق بازگشت آن را دارد.
-کاربر میبایست کالای معیوب خود را به آدرس و کد پستی رسمی مشاور ابزار که در قسمت تماس با ما ثبت شده است ارسال کند.
-در صورتی که کاربر کالا یا ابزار خریداری شده را به کار بزند ( اثر استفاده روی دستگاه بماند ) و دستگاه از حالت نو بودن خارج شود حق مرجوع و بازگشت آن را نخواهد داشت.
-در همه ی کالا ها به جر ابزارآلات اندازه گیری و دقیق و کالاهای مصرفی ( انواع اسپری ، چسب ، صفحه برش و ساب و … ، الکترود ها و سیم جوش ها ، و … ) و همچنین قطعات یدکی در صورت به کار گرفته نشدن و رعایت اصول بازشت کالا ، طی مدت 7 روز کاری از تاریخ صدور فاکتور حتی در صورت نداشتن آسیب دیدگی و ایراد فنی نیز امکان بازگشت کالا وجود دارد.
-ابزار آلات اندازه گیری و دقیق فقط در صورت آسیب دیدگی در حمل و ایراد فیزیکی قبل از باز شدن پلمپ دستگاه (لفافه شفاف) قابل مرجوع و بازگشت میباشند و در صورت باز شدن لفافه پلمپ تحت هیچ شرایطی حتی در صورت داشتن مشکل فنی و فیزیکی قابل مرجوع و بازگشت نمیباشند.
-قطعات یدکی و ابزار آلات مصرفی نیز فقط در صورت داشتن مشکل فنی و ظاهری قابل بازگشت میباشند.
-کالاهای خریداری شده از تخفیف های ویژه و حراجی ها فقط در صورت داشتن مشکل فنی و فیزیکی قابلیت بازگشت و مرجوع شدن را دارند.
مشاور ابزار نمایندگی ندارد!!!
مشاور ابزار در هیچ نقطه از کشور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها و تراکنش ها از دفتر مرکزی پردازش میشود.