ضمانت 7 روز بازگشت کالا و آشنایی با قوانین آن
-در راستای حمایت از مصرف کننده مشاور ابزار برای تمامی ابزار آلات و کالاهای ارسالی خود ( به جز دسته بندی های خاص اعلام شده ) 7 روز مهلت تست قرار داده است. در این هفت روز خریدار (کاربر) سلامت فیزیکی و فنی دستگاه را بدون به کار زدن محصول ( نداشتن علائم استفاده ) و بدون تغییر در بسته بندی ( برای مثال چسباندن چسب روی کارتن مادر و اصلی دستگاه یا پاره کردن آن ) میسنجد و در صورت هر گونه ایراد و مشکل حق بازگشت آن را دارد.
-کاربر میبایست کالای معیوب خود را به آدرس و کد پستی رسمی مشاور ابزار که در قسمت تماس با ما ثبت شده است ارسال کند.
-در صورتی که کاربر کالا یا ابزار خریداری شده را به کار بزند ( اثر استفاده روی دستگاه بماند ) و دستگاه از حالت نو بودن خارج شود حق مرجوع و بازگشت آن را نخواهد داشت.
-در همه ی کالا ها به جر ابزارآلات اندازه گیری و دقیق و کالاهای مصرفی ( انواع اسپری ، چسب ، صفحه برش و ساب و … ، الکترود ها و سیم جوش ها ، و … ) و همچنین قطعات یدکی در صورت به کار گرفته نشدن و رعایت اصول بازشت کالا ، طی مدت 7 روز کاری از تاریخ صدور فاکتور حتی در صورت نداشتن آسیب دیدگی و ایراد فنی نیز امکان بازگشت کالا وجود دارد.
-ابزار آلات اندازه گیری و دقیق فقط در صورت آسیب دیدگی در حمل و ایراد فیزیکی قبل از باز شدن پلمپ دستگاه (لفافه شفاف) قابل مرجوع و بازگشت میباشند و در صورت باز شدن لفافه پلمپ تحت هیچ شرایطی حتی در صورت داشتن مشکل فنی و فیزیکی قابل مرجوع و بازگشت نمیباشند.
-قطعات یدکی و ابزار آلات مصرفی نیز فقط در صورت داشتن مشکل فنی و ظاهری قابل بازگشت میباشند.
-کالاهای خریداری شده از تخفیف های ویژه و حراجی ها فقط در صورت داشتن مشکل فنی و فیزیکی قابلیت بازگشت و مرجوع شدن را دارند.